Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leima:Whiff of joy. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leima:Whiff of joy. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

P*skarteluhaaste #177 -pinkki ja sininen

Tervehdys!
 
Tuntuu ihan viikonlopulta, kun mieskin on koko viikon kotona:) Aamupäivällä auringonpaisteessa käytiin laskettelemassa, poika suksilla ja neiti pulkalla, paistettiin makkarat ja vaahtokarkit, kyllä kelpaa lomailla! Nyt meillä on tällä hetkellä 'koti-isien kokoontumisajot';) heh, täällä on siis eräs ystävämme lapsensa kanssa, joten isien ja lasten painuessa yläkertaan, minä painuin mielelläni omalle 'verstaalleni';)
 
Sopivasti P*skiksessa värihaaste pinkki ja sininen, joita molempia löytyy kortista:)
Leimakuvana suloinen WOJ kuppikakkua kantava Henry mouse:)
Koristeeksi vain rusetti ruusun kera ja puolihelmet.
 
 
Erittäin ihanaa ja aurinkoista viikonlop.. öh, siis keskiviikkoa kaikille!:)
 

tiistai 10. tammikuuta 2012

Leimoja ja höpinöitä:)

Moikka!
Tälläiset leimat on ihan unohtunu lisätä leimoihini, ovat jokin aika sitten jo löytäneet tiensä leimalootaani:)
Kortteja en ole ehtinyt tekemään, hieman kiirettä pitänyt tuola isompien 'askartelujen' (lue:talon rakennuksen) kanssa.. Mutta toivottavasti pian,pian taas ehdin askartelupöydän ääreen:)
Mutta tässä nämä leimat:

Ehkä eräs haastevoitto paketti kolahtaa postilootaan piakkoin, ja saan siitä askarteluinspiksen..:)
Odottelen myös malttamattomana soittoa, että saisin vihdoin hakea oman koneen vihdoin takaisin..!:)
Kiitos jälleen ihastuttavista kommenteistanne! Ja mukavaa, kun blogi on jälleen saanut uusia lukijoita, lämpimästi tervetuloa!:)
<3Hempukka:)

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

P*skarteluhaaste #83

P*askiksessa -violetti/lila pääosassa kortissa:) Korttiin pääsivät komeilemaan leimavaihdosta saadut Whiff of joy'n Henry mouset:) Tein taas kaksi lähes samanlaista korttia, koska leimakuvia oli tuo 2 kappaletta:) Isommat valkoiset kukat taitavat olla YOU DO:n ja pienemmät olen napsutellut fiskarsin kuviolävistimellä, lehdet crealies-stanssilla stanssailtu:)
Lähikuvaa vielä..