lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kortiston haaste #23 -mustavalkoinen

Moikka!

Kortisto haastaa tekemään mustavalkoisen työn.. melkoisen haasteellinen 'väri'yhdistelmä, hempeitä pastelleja rakastavalle, mutta olen ihan tyytyväinen:)
Lakkileima on NeaIdean ja stanssasin sen Sizzixin ympyrästanssilla, piparireunan leikkasin kuviosaksilla.
Taustan tein maskaamalla, ensin ruusut (Kaisercraft), sitten teksti, joka oli myös hieman haasteellinen.. tuo tekstileima on ehkä 3cm x 5cm eli leimasin sen kolme kertaa alhaalta ylös ja vielä 3-4 kertaa sivuittain, mutta onneksi jatkoskohtia tuskin huomaa?;) Muutama musta puolihelmi koristeeksi.


Sitten haasteen viikon kysymys: Mitä teet/teit työksesi?
-olen ollut kaupassa töissä vaatepuolella (vaatetusartesaani kun olen koulutukseltani) ja jäin äitiyslomalle heinäkuussa 2008, siitä lähtien olen ollut kotiäitinä ja jatkuu näillä näkymin edelleen:) Arkena askarteluille on yleensä aikaa silloin, kun lapset ovat nukkumassa, päiväunilla tai yöunilla:)

Inspiroivaa viikonloppua!


3 kommenttia:

  1. Hurjan tyylikäs, eikä kyllä huomaa että olisi ollut haasteelliset värit :) Tykkään kovasti!

    VastaaPoista
  2. Upean tyylikäs kokonaisuus. YO-lakilla olen minäkin liikkeellä, Mankkujen tosin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!♥ Tulehan toistekkin vierailulle!:)