Näytetään tekstit, joissa on tunniste Askartelutapaaminen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Askartelutapaaminen. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

GDT -korttisirkus haastaa! #10 -valkoinen/kerma

Heippa!
 
Tämän postauksen ajastin, mutta se ei jostain syystä onnistunutkaan, joten tässä olisi:)
 
Sain kunnian olla korttisirkus haastaa! haasteen #10 GDT, (-kiitos!!)
 
http://korttisirkushaastaa.blogspot.fi/2013/12/haaste-10.html
 
ja tämän kertaisen haasteen aiheena valkoinen/kerma.
 
Halusin heti testata tätä uutukaista, Magnolian ihanuutta:) 
 Pohjapaperin olen kohokuvioinut, siihen päälle kohotarrapaloilla kerrostanut kolme Spellbidersin erilaisin reunuksin stanssattua ovaalia. Kukat ja kiehkura on Magnolian stansilla leikelty. Leimasin tekstin ja haikaran nyytin kera Mementon rich cocoa värillä.
 

Tässä näkee hieman tuota kerroksellisuutta:)
 

 
***
Viime viikonloppuna olin Tiinan järjestämässä Askartelutapaamisessa Kauhajoella, Räimiskällä.
 Kiitos jälleen Tiina!:)
 



 
Tälläkertaa sain jotain aikaankin, nimittäin pinon joulukortteja..
-jota tosin viimeistelin sitten kotona;)

 
..tämän näköiset niistä tuli:)
Embossasin valkoisella tekstin ja erikokoisia lumihiutaleita, isoin hiutale (Hero Arts) on n.10cm x 10cm , joten korttikoko on jälleen 7''x5'', harmahtavaa helmiäispahvia..

 
Osassa on turkoosit timangit ja osassa hopeiset..

 
Tekstin tulostin harmahtavalla, fontti on jälleen netistä ladattu:)

 
"Taivaalta sataa hienoista lunta,
kaunis on Joulun valtakunta.
Hiljaisuutta kuulostele,
syö, nuku ja nautiskele.
Mukavaa Joulun aikaa,
Uuden Vuoden taikaa!"


tiistai 24. syyskuuta 2013

P*skarteluhaaste #201 -resepti ja askartelutapaaminen:)

Heippa!
 
Kerkeämpäs pitkästä aikaa osallistua P*skikseen..;)
 
Tämän kortin leimakuvan leimasin ja värittelin askartelutapaamisessa Kauhajoella, Räimiskällä, kiitos Tiina -Tintin tuherrukset.blogspot.fi -järjestämisestä!:)
 
Ihana Magnolian pikkuneiti pääsi kotona kortiksi asti ja päätinpä noudattaa P*skiksen haasteen reseptiä:
1 nappi (-rusetissa), 2 haarniittiä (-kukkien keskustassa) 3 paperia (-kortissa käytin 3 erilaista kuviopaperia.. tausta ja kukat samasta jne..)
 
 


Leimakuvan ja piparireunan stanssasin Spellbindersin stansseilla, itseasiassa ostin tuon piparireunastanssin askartelutapaamisessa, kun osa oli tuonut kirppistavaraa mukanaan, kivaa!:)
Kukat stanssasin Magnolian stansseilla, taustalla oleva 'pitsireuna' on boordileikkurilla napsuteltu:)
 

 
***
 
Tässä vielä kuvia tapaamisesta, meitä saapui kolmetoista naikkosta  paikanpäälle, voitte varmaan kuvitella sen puheensorinan..;)
 
 
Koko pitkän pöydän täydeltä ihasteltavaa!:)
 
 
Vinkkejä ja ohjeita sai taas roppakaupalla..

 
Toiset ahersivat..
 
 
Ja saivat paljon aikaankin..
 
 
..ja toiset eivät..;D -tässä oma pöytätilani, keskityin lähinnä leimailemaan ja värittelemään, tuli sitä muutama stanssikin koeajettua..;) (kiitos vaan Tiina, kun olit tuonut BS:si ja stanssisi muidenkin testattavaksi!:)..)
 
 
Tapaamisessa oli puhe, jos vielä ennen joulua ehtisi kokoontumaan, toivottavasti, olisi mukava taas askarrella porukalla!:)


maanantai 9. heinäkuuta 2012

Askartelutapaaminen Seinäjoella:)

Heippa!


Taapaaminen pidetty!:)

-ja kyllähän oli mukava päivä, niin että suunnitteilla syksyksi uusi tapaaminen!:)


Tästä lähdettiin.. Aluksi pöydät tyhjinä tehtiin tutustumis kierros..


Jonka jälkeen ryhdyttiin askartelemaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän, jokaisella on tavaraa 'hieman' mukana..:D




Leimoja lainailtiin puolin ja toisin, toivottavasti jokainen sai omansa takaisin!;D

Loppupäivästä demoilin omilla ohjeilla linnunpöntön, joka ohjeet kaikki halukkaat saivat kopioida itselleen:)
(laittakaa linkki blogiinne, jos/kun pönttöjä alkaa ilmestymään;D)



 

 
Korttikeräys oli 'teemana' ja sen puitteissa jaon osallistuneille pienet materiaalit kortin tekemiseen, ja sain monta ihanaa korttia keräystä varten!






Lisätietoja *klikklik*




Tässä osallistujalista, nimeä klikkaamalla pääset blogiin, mikäli sellainen on olemassa:)

Hanne
Saila
Sirkka
Riitta
Kaarina
Tiia

Järjestäjinä minä ja Heidi

Toivottavasti taas pian tavataan, syksyllä viimeistään, eikös?:)