Hei***hello!
LLF haasteen tämän viikon aiheena kaikki käy, joten esittelen kortin joka on jäänyt esittelemättä.
Muistanette ehkä kun kerroin siskoni pienestä nyytistä, joka syntyi etuajassa.(-järjestin korttikeräyksen keskosvauvoille) Ristiäiset juhlittiin jo kesällä, mutta unohdin esitellä kortin täälä:)
Kortissa jälleen LOTV vauva kastemekossa, tämän kortin innoittamana tein (aiemmin esittelemäni) lähes samanlaisen
kortin kummitytölle.
***
Christenin was held during the summer, but I forgot to put the card here.
Perhonen on paperissa ja leikkasin vielä toisesta samanlaisesta paperista sen irti jotta sain siitä elävämmän:)
Muutama helmenpuolikas koristeeksi, ja kuten näkyy, mustetta löytyy joka paperista, myös perhosesta!;)
***
Butterfly is on the paper and I also cut it out the other paper, because I think it looks more like alive that way.
Some half pearl for the decoration and as you can see, I inked every paper and also the butterfly.
'Onnentoivotus kastepäivänä' = 'Congratulations at the christening day'
Tänne lupailtiin lumisadetta, mutta tänään ainakin paistoi aurinko, joten aurinkoista viikkoa kaikille!:)
***
The wheaterman says that this day might be snowy, but today was sunny, so have a sunny week everyone!:)
Ps.Onneksi aviomies istuskelee vieressä, jotta saan kysellä neuvoja jos en tiedä/muista jotain sanaa enkuksi!;D
Ps. Luckily my husband sitting near by, so I can ask him if I don't know/remember some word in english!;D