Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leima:Lili of the valley. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Leima:Lili of the valley. Näytä kaikki tekstit

maanantai 3. maaliskuuta 2014

Korttikeräys kätolöopistolle!:)

Hei!
 
Paperilla-lehti kerää nyt kortteja Kätilöopistolle:)
Lisätietoja täältä *klik*
 

Tein suloisella LOTVn leimalla kolme korttia, samalla luonnoksella -erivärisinä;)
Leima, jossa kaksi vaavia on puntarissa, sopii mielestäni loistavasti tarkoitukseen.


Kaikkien korttien paperit on DCWV:n paperikoista, kukat WOC ja napit Papermanian:)
Lehdet napsuttelin leikkurilla, lisänä vielä höyhenet, kakkupaperi ja rusetti -ja muutama puolihelmi tottakai!


Kortit jätin ilman tekstiä, jotta sopisivat mahdollisimman moneen tarkoitukseen:)


Näiden lisäksi lähetän vielä nämä kaksi korttia matkaan hyvän asian puolesta!
 

maanantai 19. elokuuta 2013

Villakeijun kortteiluhaaste 8/2013 -luonnos

Heissan!
 
Villakeiju haastaa kivalla luonnoksella, tässä versioni luonnoksesta:)
 
Söpö vauvaleima on LOTV:n ja tekstileima on Circle It:n. Taustapaperi on Papermanian ja pilvet on DieNamic stanssilla stanssailtu. Promarereilla tein kehykset ja väritykset leimakuvaan ja tekstileimaan:) Simppeli, mutta eipä tähän paljon muuta olisi mahtunutkaan!:)
 

 
***
Tässä vielä näytille lisää tekeleitä -tosin kaikki kunnia tällä kertaa miehelleni, joka teki tämän penkin töissä ollessani!:) Hän käytti tähän lasten penkkiin piha-aidan ja terassin teosta jääneet jämälaudat!:)
(Täälläinen nähtiin K-raudassa, kun oltiin ulkovalo ostoksilla, ja tuumasin miehelle, että onpas söpö!:)..)
ja tässä miehen näkemys..
 

 
Koko on juuri sopiva pienille ruokailijoille:)

 

 
Mies lisäsi vielä lisätueksi ja sopivaksi jalkatueksi katuharjan varren..;D

 
Lisäilen myöhemmin kuvia itse piha-aidasta sekä terassista.. jajajaja.. ehkä joistain muistakin pienistä ja 'vähän' suuremmistakin käsitöistä!;)


sunnuntai 24. helmikuuta 2013

P*skarteluhaaste #176 -bingo!

 Hei!
 
P*skiksessa bingoillaan, rivikseni valitsin;
haaraniitti-naru-viiri:)
 
Leimakuva on Lili of the Valleyn nallukka, jonka stanssailin sizzixin ovaalin muotoisella Framelits -stanssilla. Kaikkien papereiden reunat on mustetettu Distress Ink Antique Linen musteella. Isot ruuvihaaraniitit kortin kulmissa on Tim Holzin. Onnea- teksti on Graphig45 tarra-arkista.
Kuviopaperit on October Afternoonin papereita, sopii hyvin auton kera korttiin nuo 'liikennemerkit';) 
 
 
Kivaa sunnuntaita,
 

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Allsorts challenge #192 -lets get cute

Hey!
 
Allsorts haasteessa söpöillään:)
Tein kaksi korttia samoilla matskuilla, eri väreissä vain:) Paperit molempiin on Nana's nursery -paperikoista, tytölle/pojalle ja leima on LOTV.
Tässä pienen tytön kortti..
***
Allsorts challenge theme is -lets get cute:)
I made two cards, by using same materials only different colors. Papers are Nana's nursery girl/boy stack and the stamp is LOTV.
Here is for a little girl..
 
 
 
ja tässä pienen pojan..
Tekstileima Circle It'in.
***
and here is for a little boy.
(Circle text stamps are Circle It's and says 'for the little Princess/Prince')
 


Terkuin,
***
best wishes,
 



torstai 24. tammikuuta 2013

Allsorts Challenge #190 -flower power

Hi!

Allsorts haasteen aiheena kukkaenergiaa, eli kukkia koristeena, papereissa, leimassa,ym..korteissani kukkia löytyy näissä kaikissa mainitsemissani muodoissa! leima on LOTV'n vauva kastepäivänä värittetynä Promarkereilla. Paperit on Lucy Cromwellin paperikosta. kukat WOC.

Allsorts Challenge theme is Flower power and my card I used those on papers, stamps and decorations:)
Stamp is LOTV's baby christening, colored on promarkers. Papers are Lucy Cromwell stack and flowers are WOC. The text 'Onnentoivotus kastepäivänä' says 'Congratulations at the christening day'.



Mukavia askarteluhetkiä!:)
***
Have a happy crafting!:)



Lili's Little Fairies Challenge -Anything Goes

Hellou!

Lili's Little Fairies haasteen aiheena kaikki käy, joten käytin tätä suloista kasteleimaa.
Tein kortin tilauksesta, haluttiin tämän kortin kaltainen. Kuva on väritetty Promarkereilla ja kortin kaikkien papereiden reunat mustetettu DI antigue linen -musteella. Kortin kaikki paperit ovat yhtä ja samaa paperia. Perhonen on kerrostettu, leikkasin samanlaisesta paperista perhosen ääriään myöden ja liimasin sen vain keskeltä kiinni taustapaperin perhoseen:) Muutama puolihelmi vain koristeeksi. 
***
Lili's Little Fairies Challenge Theme of this week is anything goes so I use this cute baby christening stamp.
I colores image on Promarkers and I use DI antique linen by inked all papers edges.
Butterfly is on the background paper and I also cutted it out the similar paper so I can layer it up.
Only few half pearls for the decoration.
The text 'Onnittelut' means 'Congratulations'.


Kivaa päivää!
***
Have a nice day!


tiistai 15. tammikuuta 2013

Lili's little fairies Challenge - Charming

Hellou!

Lilis little fairies tämän viikon haasteen teemana -charming. Kortissa LOTVn söpö 'pikkukarhu' väritettynä Promarkereilla. Taustan 'kakkupaperin' leikkasin eräästä skräppipaperista:) Stanssailin Magnolian stansseilla koristeeksi muutaman kukan ja sydän tagin jossa on onnittelut! -teksti. Koristeeksi lisäilin muutaman puolihelmen, rusetin, sekä pikkuruiset jalat roikkumaan rusetista:)
***
Lili's little fairies Challenge This week theme is -Charming. I use this cute LOTV little 'bear' stamp, which i colored Promarkers. Baground 'paper lace' I cut from a paper:) I cut some flovers and heart tag by using Magnolia dies. Some half pearls and ribbon for a decoration. I put little foot charm hanging on a bow:)
The text 'onnittelut!' says 'congratulations!'


Kiva kun pistäydyit, haleja,
***
Thanks for your visit, hugs,


perjantai 11. tammikuuta 2013

P*skarteluhaaste #170 -Bingo!

Moikka!

P*skiksessa bingoillaan, joten laitan minäkin bingoni vetämään, pystyrivillä 
kulman pyöristys-timantti-nauha.

Kuviopaperin kulmat siis pyöristetty, timantit löytyy Cuttlebugin stanssilla stanssatun pääkallon silmistä. ja keltaista nauhaa Lili of the valleyn leimakuvan takaa. Pilvipaperi on BoBunnyn, viirissä oleva numero on Sizzix Chip block -aakkos stanssilla stanssattu.


Leimakuvan värittelin Promarkereilla ja 'tehosteita' laitoin hieman valkoisella geelikynällä:)


Tässä muutama päivä sitten kauniina pakkaspäivänä nappattuja kuvia.. 
(pakkasta on edelleen, mutta pahuksen tuuli vie melkein tukankin päästä(!) joten puut ovat paljaina, eikä enää ollenkaan niin kauniita, kuin näissä kuvissa!)



Tässä muutama kuva myös poneista:)

Dani 6v & Della 22v


Dani


Della


Dani vauhdissa:)


.. ja molemmat vauhdissa, Dellastakin löytyy virtaa iästä huolimatta!!;)


Vauhdikasta viikonloppua kaikille!:)

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

P*skarteluhaaste #163 -lahja

Moikka!
 
P*skarteluhaasteen aiheena lahja, tein tälläiset kokonaisuudet lasten kummeille.
 
 
haasteeseen osallistun kuitenkin tulitikkurasialla, koska kynttilä on esitelty jo tässä postauksessa.
 
Rasian koristelu on simppeli, ettei kärsisi pahoin käytössä:)
Leimakuva on Lili of the valley'n snowman, värittelin Promarkereilla. Taustapaperi on Tulip-christmas lehtiön paperi, vain pilkkunauhaa koristeeksi:)

 
Tein myös tähän rasiaan vetonupin, jonka ohjeen löydät täältä.
 
Taustalle leimasin jouluntoivotus tekstin punaisella ja embossasin sen värittömällä kohojauheella.

 
Nämä oli simppelit ja nopeat pikkulahjat valmistaa:)
 
Kivaa sunnuntain jatkoa!:)


Lauran korttihaaste #61 -kynttilä

Heissan!
 
Lauran korttihaasteen aiheena kynttilä, jossain muodossa -noh, minä koristelin tavallisen valkoisen kynttilän, leimana Lili of the valley:n snowman:)
Ohjeet löytyy tästä *klik*
 
 
Kynttilää yksistään en suinkaan ole antamassa, tässä kokonaisuus, jotka viedään molempien lasten kummeille.
 
 
Kuvaa klikkaamalla pääset tutustumaan tarkemmin tulitikkurasiaan:)

 
Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!:)


tiistai 23. lokakuuta 2012

Lili's Little Fairies Challenge -Anything goes

Hei***hello!
 
LLF haasteen tämän viikon aiheena kaikki käy, joten esittelen kortin joka on jäänyt esittelemättä.
Muistanette ehkä kun kerroin siskoni pienestä nyytistä, joka syntyi etuajassa.(-järjestin korttikeräyksen keskosvauvoille) Ristiäiset juhlittiin jo kesällä, mutta unohdin esitellä kortin täälä:)
Kortissa jälleen LOTV vauva kastemekossa, tämän kortin innoittamana tein (aiemmin esittelemäni)  lähes samanlaisen kortin kummitytölle.
 
***
This week Lili's Little Fairies Challenge theme is 'anything goes', so I made this card for my nephew. 
Christenin was held during the summer, but I forgot to put the card here.
 
 
Perhonen on paperissa ja leikkasin vielä toisesta samanlaisesta paperista sen irti jotta sain siitä elävämmän:)
Muutama helmenpuolikas koristeeksi, ja kuten näkyy, mustetta löytyy joka paperista, myös perhosesta!;)
 
***
 
Butterfly is on the paper and I also cut it out the other paper, because I think it looks more like alive that way.
Some half pearl for the decoration and as you can see, I inked every paper and also the butterfly.
'Onnentoivotus kastepäivänä' = 'Congratulations at the christening day'

 
 
Tänne lupailtiin lumisadetta, mutta tänään ainakin paistoi aurinko, joten aurinkoista viikkoa kaikille!:)
 
***
The wheaterman says that this day might be snowy, but today was sunny, so have a sunny week everyone!:)

 
Ps.Onneksi aviomies istuskelee vieressä, jotta saan kysellä neuvoja jos en tiedä/muista jotain sanaa enkuksi!;D
 
Ps. Luckily my husband sitting near by, so I can ask him if I don't know/remember some word in english!;D

perjantai 12. lokakuuta 2012

Lauran korttihaaste #56 -vain nappeja koristeena

Hellou!
 
Lauran korttihaasteessa aiheena koristella askartelutyö pelkillä napeilla. Sehän sopii mainiosti miesten korttiin:) Tässä LOTVn nalle keran nappien.
(ps. toivottavasti uudella stanssilla stanssaamani filminauha ei estä osallistumista haasteeseen..)
 
 
Leiman sain leimata askartelutapaamisessa heinäkuussa (en muista keneltä, kiitos kuitenkin!), silloin oli puhe, että järjestettäisiin tapaaminen uudelleen jo ennen joulua, mutta taitaa olla sen verran kiireitä, että ehkä ensivuoden alussa sitten?! (-ellei joku muu innostu vetämään, en ole valitettavasti ehtinyt osallistumaan kesällä järkättyihin tapaamisiin ollenkaan, rakennusprojektin vuoksi!)
 
 
Aurinkoista alkavaa viikonloppua!


tiistai 9. lokakuuta 2012

P*skarteluhaaste #157 -pilviä

Moikka!

Näytti jo pahasti siltä, että en ehdi osallistua ollenkaan..;D

Mutta siis, P*skarteluhaasteessa pilvet aiheena, sattuipa sopivasti, sillä en voinut vastustaa suloista pilvi-stanssia kun sen näin, joten pääsin sitä heti testaamaan;)

Tein jälleen jotain Hempukkamaisen hempeää;) -Vauvakortteja siis!

Lili of the Valley vauveli pääsi korttiin kera pilvien ja kukkameren.

 
Kukkameressä on koristeena myös pikkuruinen, valkoinen, kyyhkynen.
 

Pojalle toki omansa, pienin muutoksin:)


Kyyhkynen koristeena tässäkin.

 
 Valmiina nämä kortit ovat olleet jo jonkin aikaa, mutta oma koneemme on sen verran jo aikansa nähnyt, että ei suostu jostain syystä lataamaan kuvia ollenkaan, murr..:D
Tällähetkellä lainassa vanhempieni kone.. -uutta etsitään, kun vain sais valinnan tehtyä..:) 
 
Mukavaa tiistaita, kiva kun piipahdit, kommentit ilahduttavat aina!
Niin ja tervetuloa joukkoon uudet lukijat!:)